فرمانده سپاه امام صادق (ع):

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد

سردار «علی رزمجو» گفت: امروز در شرایط بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم به طوری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد که در این میان نقش ورزشکاران و کسب قهرمانی‌های مختلف در مسابقات داخلی و بین‌المللی به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.
کد خبر: ۴۴۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ - 05April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در دیدار جمعی از مربیان و ورزشکاران بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه امروز در شرایط بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم به طوری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد که در این میان نقش ورزشکاران و کسب قهرمانی‌های مختلف در مسابقات داخلی و بین المللی به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.

وی گفت: اهمیت ورزش و توجه به این مقوله مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شد و امروز همه ما شاهد هستیم که پیروزی در میادین مختلف ورزشی برای کشور ما عزت و اقتدار آفرین است.

وی افزود: ورزش در عرصه‌های مختلف حائز اهمیت بوده و در سلامت روح و جسم انسان در محیط‌های مختلف شخصی و شغلی تأثیرگذار است.

تعدادی از مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست در ادامه به بیان مهم‌ترین مشکلات و مسائل حوزه ورزش بسیج استان بوشهر از جمله نبود سالن ورزشی برای تمرین بعضی از رشته‌های ورزشی و تجهیز پایگاه قهرمانی مقاومت برای استفاده مربیان استان پرداختند و خواستار مرتفع شدن این مشکلات شدند.

فرمانده سپاه استان بوشهر نیز در این دیدار برای پیگیری و حل مشکلات ورزشی بسیج استان بوشهر قول همکاری و مساعدت لازم داد و بر در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی بسیج در سراسر استان بوشهر به تمام رشته‌های ورزشی مرتبط با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان بوشهر تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار