مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دفاع مقدس جامعه اسلامی را از خطرات و تهدیدات بیمه می‌کند

سید جواد محمدی گفت: دفاع مقدس جامعه اسلامی را از خطرات و تهدیدات بیمه می‌کند و در طول این سال‌ها بسیاری از تهدیدات و توطئه‌های دشمنان با روحیه و فرهنگ دفاع مقدس خنثی شده‌اند.
کد خبر: ۴۴۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ - 05April 2021

دفاع مقدس جامعه اسلامی را از خطرات و تهدیدات بیمه می کند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «سید جواد محمدی» مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در ستاد کشوری ۴۰ مین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس با حضور سردار حاج علی فضلی اظهار داشت: دفاع مقدس برای نسل امروز و آیندگان یک الگوی کاملا موفق است و آن چیزی که جامعه امروز به آن نیاز دارد تبیین این فرهنگ ارزشمند برای نسل حاضر می‌باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس در طول ۴۰ سال گذشته به خوبی نشان داده اگر به دنبال مدیریت موفق هستیم باید به دنبال عملیاتی کردن فرهنگ و روحیه دفاع مقدس باشیم و لذا هر چقدر عمق شناخت ما نسبت به این فرهنگ ارتقاء پیدا کند قطعا آثار و برکات بسیار زیادی خواهد داشت.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دفاع مقدس جامعه اسلامی را از خطرات و تهدیدات بیمه می‌کند و در طول این سال‌ها بسیاری از تهدیدات و توطئه‌های دشمنان با روحیه و فرهنگ دفاع مقدس خنثی شده اند و این نشان از اهمیت تبیین فرهنگ دفاع مقدس دارد که همواره باید در جامعه زنده باشد.

وی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس همچون دریایی از معارف ناب دارد که اگر صد‌ها سال از آن تولیدات منتشر شود باز هم جای کار کردن دارد و امروز با توجه به پیشرفت‌های تجهیزات و فناوری در حوزه رسانه و فرهنگ گستره فعالیت در حوزه دفاع مقدس بسیار زیاد شده است که باید از آن‌ها به درستی بهره ببریم.

محمدی ادامه داد: دشمنان کاربرد و کارکرد موثر فرهنگ دفاع مقدس و نجات بخش بودن آن در جامعه را متوجه شده‌اند و لذا به دنبال ضربه زدن به این فرهنگ ارزشمند هستند که از طریق مختلف می‌خواهند اهداف شوم خود را عملیاتی سازند.

وی اضافه کرد: تحریف و به فراموشی سپردن فرهنگ دفاع مقدس مهمترین هدف دشمن است که خوشبختانه تابه امروز با مجاهدت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این خصوص موفق نشده است و لذا باید هوشیار باشیم و نسبت به توطئه‌های دشمنان موثرتر عمل کنیم.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از اهداف راه اندازی ستاد ۴۰ مین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس در سطح کشور عملیاتی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در حوزه دفاع مقدس بود که خوشبختانه در طی ماه‌های گذشته با اجرای برنامه‌های موثر اقدامات چشمگیری انجام شد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت و تبیین فرهنگ دفاع مقدس تنها منحصر به ۴۰ مین سالگرد نیست، افزود: برنامه‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در مرحله اول تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح استان مرکزی بیش از ۲۰ هزار رزمنده تجلیل شدند و با اهدای لوحی توسط فرماندهی محترم کل سپاه از آن‌ها تقدیر به عمل آمد، گفت:در سالجاری به دنبال سهمیه مرحله دوم هستیم و به محض اعلام شدن سهمیه استان مرکزی این اقدام ارزشمند را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی افزود: در مرحله چهارم ستاد گرامیداشت ۴۰ مین سالگرد دفاع مقدس استان مرکزی که مقطع پایانی سال بود بیش از ۵۰ عنوان برنامه اثرگذار به همت مرکز حفظ آثار سپاه در سطح استان انجام شد که امروز گزارش آن به ستاد کشوری ۴۰ سالگی دفاع مقدس در ستاد فرماندهی سپاه ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: امیدواریم در سالجاری با برنامه ریزی‌ها و مشارکت‌های گسترده اقدامات اثرگذار و ماندگاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام دهیم چراکه این کار برای نسل جوان یک ضرورت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها