بنا به اعلام مرکز روسی آشتی برای سوریه؛

تروریست‌های النصره ۲۶ بار آتش‌بس در ادلب سوریه را نقض کردند

تروریست‌های وابسته به جبهه النصره که از حمایت آمریکا برخوردارند، با حمله‌های متعدد به چندین منطقه شرایط آتش‌بس در ادلب سوریه را نقض کردند.
کد خبر: ۴۴۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ - 06April 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر کارپوف» معاون «مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه» وابسته به وزارت دفاع روسیه گفت: «شبه نظامیان گروه تروریستی جبهه النصره ظرف یک شبانه روز گذشته ۲۶ بار به منطقه کاهش تنش ادلب در سوریه حمله کردند.»

وی افزود: «در منطقه کاهش تنش ادلب، ۲۶ حمله از سمت مواضع گروه تروریستی جبهه النصره (به گفته طرف سوری ۲۵ حمله) ثبت شده است، که ۱۲ حمله در استان ادلب، ۱۰ حمله در استان لاذقیه، ۲ حمله در استان حلب، ۲ حمله در استان حماء ثبت شده است.»

بنا به اعلام مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه، گروه‌های تروریستی همچنان مناطقی در استان ادلب را هدف قرار می‌دهند. کمیسیون مشترک ترکیه و روسیه برای نظارت بر اجرای توافق آتش‌بس در سوریه نیز به تازگی موارد متعددی از نقض آتش بس در استان‌های لاذقیه، حلب و حماء را ثبت کرده است.

استان ادلب همچنان یکی از آخرین سنگر‌های تروریست‌ها و گروه‌های شبه نظامی معارض در سوریه است که بخش اعظمی از آن در کنترل تروریست‌های وابسته به گروه جبهه النصره قرار دارد.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها