مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

خبرگزاری دفاع مقدس سنگر مقابله با تحریف است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: خبرگزاری دفاع مقدس ازپیشرفت کمی و کیفی برخوردار است و به همین دلیل این خبرگزاری را باید جبهه مقابله با تحریف دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۴۵۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ - 06April 2021

خبرگزاری دفاع مقدس از خطوط مقدم مقابله با تحریف دفاع مقدس است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌ وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل در خصوص نقش خبرگزاری دفاع مقدس در ترویج فرهنگ جبهه پایداری اظهار داشت: رسانه‌ها همیشه و در هر حال نقش محوری در توسعه سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در جامعه داشته و در تمامی ابعاد زندگی بشر تأثیر گذار هستند.

واحد افزود: در زمانه‌ای که هجمه خبری غرب و استکبار جهانی به امپراتوری رسانه‌ای تعبیر می شود و بنگاه های دروغ پراکنی غرب و نظام سلطه سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارند، خبرگزاری دفاع مقدس با تکیه بر مدیریت و هدف گذاری صحیح و اصولی و علمی و تعهد و تخصص جوانان متعهد در مقابل سیل تحریف ها در حوزه دفاع مقدس ایستاده است و توانسته در این راه موفق باشد.

این مسئول بیان داشت: دشمن همواره درصدد خنثی سازی منابع عظیم فرهنگی ایران اسلامی و ثروت های معنوی ملت ایران از جمله عاشورا، مهدویت و دفاع مقدس است و با توجه به توسعه و پیشرفت کمی و کیفی خبرگزاری دفاع مقدس، این خبرگزاری از خطوط مقدم مقابله با تحریف و فراموشی دفاع مقدس است.

واحد تأکید کرد: خبرگزاری دفاع مقدس در سال جدید می تواند در راستای تحقق شعار سال، الگوهای بی بدیلی را از فرهنگ دفاع مقدس به جهادگران عرصه اقتصاد و تولید معرفی نماید و در تحقق فرامین رهبری گام های موثری را بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها