بسیجی شهید «مظاهر نادری»؛

دنیا و آخرت خوب ما در گرو یاری امام است

در وصیت‌نامه شهید «مظاهر نادری» آمده است: به برادرانم سفارش می‌کنم که هرگز امام را تنها نگذارند و مطیع فرمایشات امام باشند چرا که دنیا و آخرت خوب ما در گرو یاری امام است.
کد خبر: ۴۵۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۳ - 09April 2021

دنیا و آخرت خوب ما در گرو یاری امام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، ‌«مظاهر نادری» فرزند حسین در 25 تیر 1346 در شهرستان اردبیل به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در 7 اسفند 1362 در جزیره مجنون عراق به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای ججین اردبیل آرام گرفت.

وصیت نامه دانش آموز بسیجی شهید «مظاهر نادری»:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام بر امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خمینی و درود بر شهیدان راه اسلام.

بنده مظاهر نادری وصیت‌نامه خود را در تاریخ 3 اسفند 1362 می‌نویسم و امیدوارم بتوانم در این عملیات همدوش دیگر برادران بسیجی بار دیگر قسمتی دیگر از سرزمین‌های اشغال شده توسط دشمن را آزاد سازیم و روز به روز بر سرزمین کربلا نزدیک‌تر شویم.

همان‌طور که می‌دانید تنها آرزوی من نابودی دشمنان اسلام و ایران است و سپس زیارت کربلا. هم اکنون که این وصیت‌نامه را می‌نویسم ساعت 22:30 شب است و به پدر و مادر خود التماس می‌کنم اگر در این عملیات به شهادت رسیدم مرا حلال کنند.

به برادرانم سفارش می‌کنم که هرگز امام را تنها نگذارند و مطیع فرمایشات امام باشند چرا که دنیا و آخرت خوب ما در گرو یاری امام است.

به خواهرانم نیز سفارش می‌کنم که نماز و روزه‌شان را مرتب بجا آورند و مواظب حجاب خود باشند و آنان نیز از دستور امام سرپیچی نکنند و در سنگر علم و دانش کوشا باشند و مرا نیز اگر شهید شدم حلال نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار