از سوی رئیس بنیاد شهید صورت گرفت؛

اعلام زمان انتشار دفترچه‌های آزمون جامع استخدامی ایثارگران

«سعید اوحدی» در سفر به استان کردستان در خصوص برگزاری آزمون جامع استخدامی ایثارگران توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۴۵۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 06April 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در ابتدای سفر خود به استان کردستان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر سنندج با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام بلند شهدا ادای احترام کرد.

وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نخستین سفر استانی در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: حضور در استان کردستان سی‌اُمین سفر از مجموعه سفر‌هایی است که تاکنون به استان‌های مختلف کشور داشته‌ایم.

معاون رییس جمهور افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار محترم کردستان تفاهم نامه‌ای با موضوع تأمین یک هزار و ۵۰۰ شغل برای ایثارگران استان به امضا خواهد رسید. امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین برای یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ایثارگران استان کردستان برنامه دیگری است که در این سفر اجرا می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر جذب تمام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد گفت: مطابق این دستور باید استخدام تا پایان کار دولت دوازدهم انجام شود و بر این اساس دفترچه‌های آزمون استخدامی روز پنجشنبه هفته جاری منتشر و در دسترس فرزندان معزز شهدا و جانبازان قرار می‌گیرد. این آزمون به دلیل گسترش بیماری کرونا پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

اوحدی در ادامه این سفر با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

دیدار با خانم «تهمینه پارسا» مادر گرانقدر سردار شهید «حاج جمیل شهسواری» و همسر شهید «علی شهسواری»، «صابر صادقی» جانباز معزز ۷۰ درصد و «محمد زندی» جانباز و آزاده سرافراز از دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور به استان کردستان است.

حضور در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان کردستان و همچنین مراسم امضای تفاهم نامه‌های تأمین زمین برای مسکن و اشتغال ایثارگران پایان بخش سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کردستان خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها