فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مجاهدت‌های مدافعان سلامت از جنس حماسه های دفاع مقدس است

سردار «محسن کریمی» گفت: همانگونه که امروز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان در مقطع دفاع مقدس را شهادت می دهد در آینده نیز مجاهدت ها و فداکاری های مدافعان سلامت نیز ماندگار خواهد ماند و همچون نگینی می درخشد.
کد خبر: ۴۵۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 06April 2021

مجاهدت های مدافعان سلامت و کادر درمان از جنس حماسه های دفاع مقدس و در تاریخ ماندگار خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله امروز در آیین بهره برداری از دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان قدس اراک گفت: در طی یکسال گذشته کادر پزشکی ،درمانی و پرستاری در قالب مدافعان سلامت خدمات و مجاهدت های زیادی انجام دادند که از جنس حماسه های دفاع مقدس بود که بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: همانگونه که امروز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان در مقطع دفاع مقدس را شهادت می دهد در آینده نیز مجاهدت ها و فداکاری های مدافعان سلامت نیز ماندگار خواهد ماند و همچون نگینی می درخشد.

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: زحمات و خدمات قابل تقدیر مدافعان سلامت در طی یک سال گذشته با هیچ حقوق و دستمزدی قابل جبران نیست و هر عمل صالحی که توسط انسان انجام شود اینگونه است.

وی بیان کرد: عمل صالح بزرگترین چیزی است که خداوند از هر انسان می خواهد و البته عمل صالح دارای دو شرط اخلاص در نیت و تقوای در عمل است و اگر این دو شاخصه در هر عمل خیری باشد قطعا انسان را به کمال و سعادت می رساند و در واقع مجاهدت ها و فداکاری های مدافعان سلامت در طی یکسال گذشته با وجود ناشناخته بودن و خطرناکی ویروس کرونا مصداق واقعی عمل صالح است و لذا باید قدر جایگاه خود را بدانند و از فرصتی که دارند به خوبی استفاده کنند.

کریمی گفت: هر زمانی که نیت و رفتار خود را در راه رضایت خداوند قرار دهیم قطعا خداوند پاداش اعمال ما را خواهد داد و در واقع هر عملی که نیت خیر در آن باشد در طبقه بندی عمل صالح قرار می گیرد که اوج این مسئله در دفاع مقدس رقم خورد و در طول یکسال گذشته مدافعان سلامت و گروه های جهادی و مردمی جنسی از آن را عملیاتی کردند.

وی با بیان اینکه نگاه ارزشی و مکتبی حضرت امام(ره) در انقلاب اسلامی سبب شده بسیاری از اقشار و آحاد مردم رفتار و اعمال خود را در راه رضایت الهی قرار دهند،گفت: همین نگاه توام با معنویت در طول ۴۲ سال گذشته موجب شده به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه روح الله افزود: راه و تفکری که حضرت امام (ره) به ملت ایران و ملت های مسلمان نشان داده اند راه عزت، اقتدار و کرامت بشریت است که این راه توسط مقام معظم رهبری در طول این سالها با قوت ادامه پیدا کرده و امروز اگر به دنبال اقتدار، عزت و پیشرفت هستیم باید چشم و گوشمان به ولایت باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی و نهضت کمک مومنانه که توسط بسیجیان برای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا انجام شد نقش بزرگی در کنترل و مدیریت بیماری کرونا ایفا کرد،گفت:امروز با توجه به شیوع موج جدید بیماری و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اینگونه اقدامات باید با قوت ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه روح الله افزود: اجرای مرحله جدید طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به سکون جمعیت در سطح استان مرکزی عملیاتی خواهد شد و بسیج و سپاه با آمادگی کامل برای اجرای طرح از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در آستانه شروع ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با انجام اقدامات موثر بتوانیم ماه رمضان خوبی برای مردم عزیز استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار