دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با ارشد نظامی ارتش در استان

حجت الاسلام «علی لقمانپور» در راستای هم افزایی و تقویت برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در یگان‌های نیرو‌های مسلح، با فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم دیدار کرد.
کد خبر: ۴۵۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 06April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در راستای هم افزایی و تقویت برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در یگان‌های نیرو‌های مسلح، با امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) دیدار کرد و ضمن تبریک سال نو، از تلاش‌های صورت گرفته در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در یگان‌های ارتش در استان تقدیر نمود.

امیر اسدی نیز بر عزم جزم نیرو‌های این یگان در حفاظت لحظه به لحظه از حریم ولایی آسمان کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، احمد حاجی زاده رییس ستاد کنگره شهدای استان و حجت الاسلام سروش مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) نیز حضور داشتند.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با ارشد نظامی ارتش در استاندیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با ارشد نظامی ارتش در استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار