شهید «داود شیرزاد»:

خدایا مهلت بده تا با اعمال نیک لکه‌های گناه را از دامانم بشویم

در قسمتی از وصیت‌نامه شهید «داود شیرزاد» آمده است: خدایا تحمل آتش جهنم را ندارم ولی اعمالم مرا به سوی جهنم هدایت می‌کند، پس خدایا مرا مهلت بده تا با اعمال نیک لکه های گناه را از دامانم بشویم.
کد خبر: ۴۵۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ - 09April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «داود شیرزاد» در 2 آبان‌ماه 1345 در تبریز دیده به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 26 بهمن‌ماه 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.

فرازی از وصیتنامه شهید:

خدایا و معبودا، ای خدایی که هست و نیست کائنات از توست. به درگاهت که در رحمت است رو آورده‌ام با کوله بار معصیت و گناه ولی معشوقا چندین برابر گناهانم به الطاف و مهربانی تو یقین دارم.

پروردگارا تو را قسم به سر بریده‌ی حسین سوگندت می‌دهم مسلمانان را از من راضی گردان به ویژه کسانی که بر گردنم حق دارند. بر دل آن‌ها رحمی بیانداز که مرا حلال کنند والاّ آتش دوزخ در انتظارم است.

خدایا تحمل آتش جهنم را ندارم ولی اعمالم مرا به سوی جهنم هدایت می‌کند، پس خدایا مرا مهلت بده تا با اعمال نیک لکه های گناه را از دامانم بشویم. خدایا زیارت قبر حسین (ع) را به عموم علاقمندان که تمام امت ایران مشتاق زیارت قبر آن حضرت هستند نصیبشان بگردان.

در انتها از دوستانم می‌خواهم که اگر از من حقیر رنج دیده‌اند مرا به خاطر خدا عفو و حلال نمایند و تمام خانواده ام که بسیار اذیتشان کرده ام مرا ببخشند تا خداوند عنایتی فرماید و بار گناهانم سبک شود. از دوستانم می‌خواهم که به رضای خود اگر وقتی کردند دو رکعت نماز در حق من روسیاه بخوانند و از برادر عزیزم یعقوب که حق پدری بر گردنم دارد مرا ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار