استاندار کهگیلویه و بویراحمد درگذشت پدر شهیدان «جوادی» را تسلیت گفت

«حسین کلانتری» طی پیامی درگذشت پدر شهیدان «حمدالله و امرالله جوادی» را تسلیت عرض کرد.
کد خبر: ۴۵۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 07April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت پدر شهیدان «حمدالله و امرالله جوادی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ وَ إِنَّما تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيامَةِ فَمَنْ زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَ أُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فازَ وَ مَا الْحَياةُ الدُّنْيا إِلاَّ مَتاعُ الْغُرُور

خبر درگذشت مرحوم حاج قدیفه جوادی از نمونه‌های ماندگار، اسطوره صبر، ایثار و استقامت و پدر بزرگوار شهیدان حمدالله و امرالله جوادی، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدری دلسوز که خالصانه و برای رضایت خداوند تبارک و تعالی، فرزندان دلبند و گل‌های باغ زندگی خود را برای دفاع از حریت و آزادگی و دین مبین اسلام و تمامیت ارضی ایران تقدیم کرد تا خون پاک آن دو آلاله سرخ و کبوتران حرم یار، که تداوم‌بخش نهضت سرخ حسینی و عاشورای خمینی است، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

آن پدر والامقام با تربیت عاشورایی خود، فرزندانی رشید و دلاور را تقدیم اسلام و انقلاب کرد که قطره‌‌قطره‌ خونشان حافظ امنیت و کیان ایران اسلامی است و حال پس از سال‌ها فراق، در کنار فرزندان رشیدش به آرامش ابدی رسید.

اینجانب درگذشت آن اسوه صبر و مقاومت، که پس از عمری تحمل درد فراق فرزندان شهیدش، در جوار رحمت حق آرام گرفته است را به مردم شهیدپرور شهرستان لنده و خانواده و بازماندگان آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها