فرمانده انتظامی کردستان:

شهدای استان کردستان در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند

فرمانده انتظامی کردستان گفت: شهدای استان کردستان در اوج رشادت‌هایی که برای ایجاد امنیت پایدار این استان داشتند در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و امروز نیز همچنان مظلوم‌ هستند.
کد خبر: ۴۵۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ - 07April 2021

به گزارش دفاع‎‎پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان در همایش همدلی و هماهنگی نیروهای مسلح برای رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کردستان که امروز در سنندج برگزار شد اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شهدای کردستان شهدای مظلومی بودند، بنابراین شهدای این خطه بعضا گمنام‌تر از شهدای سایر استان‌ها هستند. آنان در زمان انقلاب و در جبهه‌های مختلف، عهدشان را با خدای خودشان بستند تا با جان، مال و خون‌هایشان، حافظ میهن و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و در این راه همه سختی‌ها و مشقات را تحمل کردند.

وی افزود: 17 هزار مهاجر و 5 هزار و 504 انصار در دوران انقلاب و دفاع مقدس در راه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در خطه کردستان به شهادت رسیدند و دین خود را به این نظام نشان دادند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه خدمتگزاری به خانواده شهدا در قبال ایثار و فداکاری آنان، کوچک‌ترین کار ممکن و یک توفیق الهی بوده و نوعی عبادت است، ادامه داد: این یک اعتقاد قلبی و نشأت گرفته از باور دینی ما است.

سردار آزادی یادآور شد: شهدا و خانواده‌های آنان به وظایف خود در قبال انقلاب و زنده‌نگه داشتن ارزش‌های والای اسلامی عمل کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه سرخ شهدا و تکریم خانواده آنها است.

وی بیان داشت: شهدای استان کردستان در اوج رشادت‌هایی که برای ایجاد امنیت این استان داشتند در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و امروز نیز همچنان مظلوم‌ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار