فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

افزایش توان رزمی هوانیروز با الحاق بالگردهای جدید

امیر قربانی گفت: الحاق بالگردهای جدید به هوانیروز ارتش که با پشتیبانی سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع صورت گرفت، تأثیر قابل توجهی در ارتقای عملیاتی و آمادگی رزم این یگان داشته است.
کد خبر: ۴۵۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹ - 08April 2021

افزایش توان رزمی هوانیروز با الحاق بالگردهای جدیدامیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص الحاق بالگرد‌های جدید به یگان هواپیمایی نزاجا اظهار داشت: تحویل‌گیری بالگرد‌های جدید که با پشتیبانی سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صورت گرفت، تأثیر قابل توجهی در ارتقای عملیاتی و آمادگی رزم این یگان داشته است.

وی با بیان اینکه بازسازی اساسی با ساخت یک بالگرد برابر است، افزود: بازآماد کردن تعداد زیادی از بالگرد‌ها کار بسیار سختی بوده است که این کار به‌حمدالله با موفقیت انجام شد و تعداد قابل توجهی بالگرد از نوع کبرا، جت رنجر، ۲۰۵ و ۲۱۴ به این یگان تحویل شد.

امیر قربانی گفت: در بحث قطعه‌سازی توانستیم نهضت قطعه‌سازی را که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، با قدرت پیش ببریم و در ساخت بسیاری از قطعات مورد نیاز، امروز به خودکفایی رسیده‌ایم.

به گزارش دفاع‌پرس، تعدادی بالگرد و ده‌ها موتور بازآماد شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع مورخ یازدهم اسفند سال ۱۳۹۹ تحویل نیرو‌های مسلح از جمله هوانیروز ارتش شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار