انتشار برای اولین بار؛

فرازهای ناگفته‌ای از سخنان سرلشکر شهید «چراغچی»

به مناسبت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «ولی‌الله چراغچی» جانشین فرمانده لشکر 5 نصر فرازهایی از سخنان این فرمانده خراسانی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 08April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «ولی‌الله چراغچی» جانشین فرمانده لشکر 5 نصر به فرازهایی از سخنان این فرمانده خراسانی که در 12 مرداد 1361 در جمع رزمندگان تیپ 21 امام رضا (ع) در جریان عملیات رمضان در محور شلمچه ایراد کرده، اشاره خواهیم داشت.

خون شهدایمان را پایمال نکنیم! اگر ما اینجا برنگردیم به آن صفاتی که گفتیم، زحماتی را که انسان‌های خیلی زیادی در طول 1400 سال برای این انقلاب کشیدند و این انقلاب را به اینجا رساندند، همه به باد می‌رود.

برادرها ما باید برگردیم به قرآن و ببینیم قرآن چه می‌خواهد از ما. اگر این سستی ما ادامه پیدا بکند، دیگر آمریکا برنمی‌دارد بگوید ما دیگر در ایران نمی‌توانیم هیچ حرکتی بکنیم. آمریکایی‌ها امروز چه مستقیم و چه غیر مستقیم، این موضوع را دیگر واضح می‌گویند.

اگر ما این سستی را ادامه دهیم، آن‌ها خیلی زود دوباره می‌آیند و به شکل‌های مختلف، این وابستگی خودش را ادامه می‌دهد اما اگر محکم‌تر از گذشته راه خودمان را ادامه دادیم، چیزی را که شروع کردیم خیلی خوب می‌توانیم ادامه دهیم و تمامش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار