سردار سلیمانی:

سازمان بسیج استان گیلان را در مسیر خودکفایی حمایت می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج مستضعفین آمادگی کامل را دارد که گیلان را در مسیر خودکفایی حمایت کند.
کد خبر: ۴۵۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 08April 2021

استان گیلان را در مسیر خودکفایی حمایت می‌کنیم/ وظیفه داریم به نیاز‌های جامعه پاسخ دهیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در موسسه تحقیقات برنج کشور با بیان اینکه تحقق راهبرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از اولویت‌های بسیج است، اظهار داشت: بسیج وظیفه داشته در تحقق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت نقش آفرینی کرده و به نیاز‌های متنوع جامعه در عرصه‌های مختلف پاسخ دهد.

وی با اشاره به اهمیت تولید مواد غذایی سالم در کشور افزود: تولید مواد غذایی سالم و بهینه در کشور همواره مورد توجه مسئولان بوده و در سالیان اخیر اهمیت این مسئله به وضوح روشن شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه بسیج در مسئله خودکفایی در محصولات راهبردی در سطح توجهات قرار دارد، تصریح کرد: در مسئله خودکفایی در محصولات راهبردی بسیج در سطح توجهات بوده و در سه سال اخیر اقدامات لازم انجام و یک طرح جهش تولید در حوزه محصولات راهبردی تهیه و تفاهم‌نامه‌ای نیز در همین جهت با وزیر جهاد کشاورزی به امضا رسیده است.

سردار سلیمانی با ابراز خرسندی از گزارشات ارائه شده توسط موسسه تحقیقات برنج کشور، گفت: گزارشات رسیده از موسسه تحقیقات برنج بسیار امیدوار کننده است، زیرا در برنج و گندم به خودکفایی رسیده و این مسئله باید تثبیت شود تا شرایط آب و هوایی مشکلاتی را ایجاد نکند.

وی در ادامه با اعلام آمادگی سازمان بسیج مستضعفین حرکت در جهت تحقق شعار سال و به خودکفایی رسیدن برنج در گیلان گفت: بستر در گیلان آماده و فقط باید این استان در مسیر خودکفایی تولید برنج قرار گیرد، لذا سازمان بسیج مستضعفین آمادگی کامل را دارد که گیلان را در مسیر خودکفایی حمایت کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها