رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

حمایت سازمان بسیج از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان

سردار «غلامرضا سلیمانی» از حمایت سازمان بسیج از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان خبر داد و گفت: جوانان باید ایده‌های خود را ارائه داده و خلاقیت‌های خود در حل مشکلات را به دیده عموم بگذارند.
کد خبر: ۴۵۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ - 08April 2021

حمایت سازمان بسیج از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، اولین خانه استارت‌آپی گیلان امروز با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی دیگر از مسئولان در گیلان به بهره‌برداری رسید.

سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مشکلات صنعتی در کشور و استان باید اولویت‌بندی شود، اظهار داشت: مشکلات حوزه صنعت و شرکت‌های فناور باید در استان اولویت‌بندی شده و کارگروه‌های استانی تشکیل و راه‌حل‌های حل مشکل را بررسی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش تجاری‌سازی محصولات در کشور تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سازوکار تجاری‌سازی محصولات در حوزه‌های مختلف ازجمله استارت‌آپی توسط سازمان بسیج تعیین‌شده و همه مسئولان پای‌کار بوده و به برند سازی محصولات کمک می‌کنند.

وی طرح‌های شرکت‌های استارت‌آپ و فناور را یک ظرفیت در کشور دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های شرکت استارت‌آپ باید در کشور تحقق پیداکرده و در حد ایده باقی نماند، لذا برای تحقق این امر باید طراحی‌های درست و صحیح انجام شود.

سلیمانی همچنین به نقش جوانان در حل مشکلات جامعه با ارائه طرح‌های خلاقانه تأکید کرد و افزود: امید به آینده، اعتماد به جوانان باید سرلوحه کار مسئولان قرارگرفته و طرح‌های خلاقانه آنان حمایت شود زیرا در این صورت از کانون توجه خارج خواهد شد.

وی از حمایت سازمان بسیج از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان خبر داد و متذکر شد: جوانان باید ایده‌های خود را ارائه داده و خلاقیت‌های خود در حل مشکلات را به دیده عموم بگذارند و سازمان بسیج هم ازاین‌گونه ایده‌ و شرکت‌ها حمایت کرده و آنان را در مسیر درست قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار