سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد؛

شناسایی ۲۲ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید کرونایی/ ثبت ۳۸۶ شهر قرمز و نارنجی

لاری گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۵۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ - 08April 2021

شناسایی ۲۲ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید کرونایی/ ثبت ۳۸۶ شهر قرمز و نارنجیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سیما سادات لاری درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت: از دیروز تا امروز (پنج‌شنبه) ۲۲ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۴۹۳ نفر از آن‌ها بستری هستند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶ هزار و ۹۳۴ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که بدین ترتیب مجموع جانباختگان به ۶۳ هزار و ۸۸۴ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند اما با این حال چهار هزار و ۲۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده، ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها