استاندار بوشهر:

نیازمندی‌‎های مردم در ماه رمضان باید تامین شود

عبدالکریم گراوند بر تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه ضیافت الهی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط به ویژه مسئولان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و فرمانداران شهرستان‌های دهگانه استان در تامین نیازمندی‌های مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.
کد خبر: ۴۵۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ - 08April 2021

باید از ظزفیت ها در عرصه‌های اقتصادی  استفاده شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در عسلویه با تاکید بر تحقق و عملیاتی شدن شعار تولید، پشتیبانی‎ها، مانع زدایی‎ها اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و موانع در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری استفاده شود.

وی موانع را در بخش‌های مختلف دانست و گفت: بخشی از موانع می‌توان با رفتارهای مدیریتی برطرف کرد و بخشی هم که قانون و بخشنامه‌ها است باید زمینه اصلاح آنها فراهم شود.

استاندار بوشهر با تبریک ماه مبارک رمضان بر تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه ضیافت الهی تاکید کرد و افزود: در این راستا دستگاه‌های ذیربط به ویژه مسئولان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و فرمانداران شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر در پیگیری و رصد تامین نیازمندی‌های مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

گراوند با تاکید بر تامین شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و دیگر کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: برقراری آرامش در بازار یک ضرورت است و باید هیچ کمبودی در بازار ایجاد نشود.

وی اجرا پروژه‌های آبرسانی را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از تلاش معاون امور عمرانی استانداری، شرکت آب و فاضلاب و فرمانداران در تسریع اجرا طرح‌های آبرسانی تصریح کرد: کارهای خوبی در عرصه تامین آب در استان بوشهر صورت گرفته که در این راستا مشارکت دهیاری‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه قطع انشعابات غیر مجاز آب به ویژه خانه باغ‌ها افزود: در قطع انشعابات آب غیر مجاز و خانه باغ‌ها با هیچ کس تعارف نشود تا مشکل کم آبی در شهرها و روستاها برطرف شود.

گراوند با تاکید بر توجه به حل مشکل سیمان در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این راستا اقدامات مهمی انجام شده که امید می‌رود مشکل تامین، توزیع و عرضه سیمان با قیمت مصوب برطرف شود.

وی وضعیت و شرایط کرونایی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این استان در وضعیت قابل قبولی قرار داشت افزود: براساس بررسی‌های انجام شده با افزایش دورهمی‌های خانوادگی و برپایی مراسم عروسی و ختم بدون رعایت پروتکل بهداشتی زمینه انتشار این ویروس فراهم شد.

استاندار بوشهر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: همکاری دستگاه قضا و دادستانی‌ها با افراد خاطی در عرصه مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار