عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم:

انتخاب رییس جمهور انقلابی نویدبخش حل مشکلات کشور است

کریمی گفت: انقلاب اسلامی در دهه پنجم با مدیران انقلابی و متعهد به سمت آرمان‌های حقیقی حرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ - 04July 2021

انتخاب رییس جمهور انقلابی نویدبخش حل مشکلات کشور استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علی کریمی فیروزجائی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در گفت‌وگویی با اشاره به انتخاب رییس جمهور انقلابى و ارتقاى امید مردم به حل مشکلات کشور، اظهار داشت: وظایف و تکالیف انقلابی امری مستمر و دائمی است و هرگز محدود نمی شود.

نماینده مردم بابل با اشاره به انتخابات شکوهمند ۲۸خرداد ماه امسال ادامه داد: در این انتخابات مردم از بین سلایق موجود به فردی انقلابی و حافظ راستین ارزشهای مانای نظام اسلامی اعتماد کردند.

وى با اشاره به پیچیدگی مشکلات و نظام مسائل کشور گفت: مشکلات و چالش های اساسی کشور راهکار و راه حل دارند و عزم و اراده بسیجی برای برون رفت از تنگناهای موجود ضرورت دارد.

‏این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های بی شمار داخلی برای حل مشکلات اقتصادی افزود: دانش ایرانی کلید اساسی بازگشایی همه معبر های سخت است و این مهم نیازمند اراده و تعمیق خودباوری است .

کریمی فیروزجایی با اشاره به نیاز کشور به مدیرانی از جنس سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی با ورود به عرصه های سخت و پیچیده از همه آنها گره گشایی می کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: انتخاب رییس جمهور انقلابی و کاردان نوید بخش حل مشکلات ناشی از بی تدبیری و تنبلی ها است .

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور تصریح کرد: جوانان مومن و باتجربه باید خود را برای بدست گیری زمام امور کشور در دهه پنجم مهیا کنند.
وى افزود: رویکرد حل المسائلی باید جایگزین تفکر و فرهنگ وارداتی در قوه مجریه کشور شود.

‏کریمی با تاکید بر لزوم همراهی مجلس با دولت انقلابی آینده یادآور شد: مجلس یازدهم برای حل مشکلات اساسی کشور از هیچگونه همکاری و همراهی عملی بادولت آینده دریغ نخواهد کرد.

‏عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به آماده سازی مراحل آغاز بکار دولت جدید در ماه آینده افزود: هم افزایی و همکاری دولت و مجلس انقلابی بلافاصله پس از استقرار دولت سیزدهم آغاز خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار