ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‎شرق مطرح کرد؛

ماجرای اعلام رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی زمینی ارتش

امیر سرتیپ «رضا آذریان» در خاطرات خود آورده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شنیدن گزارش رزمایش‌ها به‌صراحت اعلام فرموده بودند که من از نزاجا رضایت کامل دارم و این اعلام رضایت فرمانده کل قوا به قدری برای ما شیرین بود که شکر خدا را برای کسب این توفیق بزرگ به‌جای آوردیم و موجی از شور در دل فرماندهان و افسران ایجاد شد.
کد خبر: ۴۵۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ - 10April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‎شرق در حاشیه ویژه‌برنامه تجلیل از خانواده‌های شهدای ارتشی خراسان در دفاع مقدس که در تالار همایش‌های اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، خاطره‌ای از ماجرای اعلام رضایت صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی از نزاجا و واکنش امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده‌کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روایت کرد.

به مناسبت فرارسیدن دهه ارتش و سالروز شهادت سپهبد علی صیادشیرازی، این خاطره را می‌خوانیم.

در سال گذشته پس از رزمایش‌های تخصصی و کوبنده ارتش که نمایانگر توان دفاعی و اقتدار بازدارنده ایران اسلامی در مواجه با تهدیدات دشمنان بود، امیر سرتیپ حیدری فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شده و گزارش جامع و کاملی از رزمایش‌های اخیر، دستاوردها و ارزیابی‌های فنی آن ارائه کردند.

معظم له در آن دیدار پس از شنیدن گزارش رزمایش‌های نزاجا به‌صراحت اعلام فرموده بودند که من از نزاجا رضایت کامل دارم و این اعلام رضایت فرمانده کل قوا به قدری برای ما شیرین بود که شکر خدا را برای کسب این توفیق بزرگ بجا آوردیم و موجی از شور در دل فرماندهان نزاجا ایجاد شد.

پیرو انتشار این خبر، بلافاصله به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدم، از جوار این مضجع منور با فرماندهی محترم نزاجا ارتباط گرفتم و به امیر ابلاغ کردم که حافظان حریم رضوی در قرارگاه منطقه‌ای شمال‎شرق، از کنار این حریم قدسی شکر خدا را برای جلب رضایت رهبر معظم انقلاب بجا می‌آورند و به این طریق، به‌صورت زنده به فرمانده محترم نزاجا تبریک گفتم. امیر حیدری هم در همان لحظه به صورت تلفنی سلام و زیارت حضرت رضا (ع) را قرائت و برای سربازانشان در قرارگاه منطقه‌ای شمال‎شرق آرزوی توفیق کردند.

قطعاً این فرموده معظم له علاوه بر مسرور کردن قلوب سربازانشان در ارتش، مسئولیت ما را هم دوچندان می‌کند و برای حفظ این رضایتمندی تا پای جان حافظ حریم ولایت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار