مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

تکمیل و افتتاح موزه دفاع مقدس لرستان در گرو تخصیص اعتبارات است

سرهنگ محسن رشیدی گفت: در صورتی که اگر اعتبارات در نظر گرفته شده برای این موزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ به موقع تخصیص یابد، طبق زمانبندی مورد نظر این مرکز فرهنگی تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 10April 2021

تکمیل و افتتاح موزه دفاع مقدس لرستان در گرو  تخصیص اعتبارات است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار  و  نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ضمن تشریح روند اجرای پروژه موزه دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: استاندار لرستان تاکید دارد که این مرکز فرهنگی تا پایان خرداد سالجاری تکمیل و افتتاح شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نوسان قیمت اجناس، افزود: در صورتی که اعتبارات در نظر گرفته شده برای تکمیل موزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ به موقع تخصیص یابد، طبق زمانبندی مورد نظر این مرکز فرهنگی ساخته و اتمام خواهد شد و در غیر اینصورت ممکن است تکمیل و افتتاح این طرح به آینده موکول شود.

رشیدی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس بزرگترین پروژه فرهنگی استان است، تصریح کرد: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار می رود اهتمام ویژه ای به این پروژه داشته باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه به محتویات مورد نیاز موزه دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: روحانیت در دوران دفاع مقدس نقش خود را بخوبی ایفا کرد و در واقع پرچمدران انقلاب اسلامی هستند که باید بررسی، ثبت و نگارش نقش آنها در  دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت حوزه علمیه و همکاران وی می‌توانند در گرد آوری اطلاعات، ثبت و تالیف نقش روحانیت در دفاع مقدس نقش مهمی داشته باشد، افزود: از  روحانیت معزز  که در  دستگاه‌های مختلف مسئولیت دارند انتظار می‌رود در گردآوری و تدوین نقش روحانیت در دفاع مقدس همکاری لازم را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار