فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد؛

ارائه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم توسط پلیس

سردار اشتری با اشاره به اینکه ناجا بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت را به مردم ارائه می‌کند، گفت: نیروی انتظامی خود را مکلف به این می‌داند که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به درستی و با جدیت اجرا کند.
کد خبر: ۴۵۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ - 12April 2021

ارائه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم ایران اسلامی توسط پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی به صورت مستمر با حضور در مرز‌ها، جاده‌ها، شهر‌ها، روستا‌ها و... برای امنیت و آرامش مردم و کشور با جان و دل تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ناجا بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت را به مردم ارائه می‌کند، افزود: امروز ناجا افتخار دارد که بیشتر از دستگا‌های دیگر به مردم خدمات رسانی می‌کند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه پیام حضرت امام خامنه‌ای در هفته ناجا با این موضوع که سلام مرا به کارکنان ناجا برسانید، باعث افزایش روحیه کارکنان شد، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که منویات رهبر انقلاب اسلامی را با جدیت اجرا کنیم، اگر امروز مسئولان به منویات حضرت امام خامنه‌ای با جدیت بیشتری توجه کنند قطعا مشکلات مردم عزیز مرتفع خواهد شد.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را مکلف به اجرای منویات مقام عظمای ولایت می‌داند، یادآور شد: راهنمایی‌های حضرت امام خامنه‌ای امروز برای نیروی انتظامی راه‌گشا است.

وی به بحث هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و افزود: موضوع هوشمندسازی پلیس با قدرت و جدیت دنبال می‌شود و در سال جدید نیز با توجه به مناسبت‌های پیش رو خصوصا موضوع انتخابات، امیدواریم تا با تلاش خود بتوانیم این مناسبت‌ها را در امنیت و آرامش کامل برگزار کنیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی با قدرت در کنار مردم و کادر درمان است، افزود: پلیس در حوزه‌های مختلف خصوصا اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پای کار بوده و از مراکز درمانی خود نیز برای خدمت رسانی و سلامت مردم استفاده کرده است.

وی با تقدیر از اقدامات خوبی که برای ارتقا امنیت و آرامش در خراسان شمالی انجام شده است، افزود: همکاران من در استان خراسان شمالی تمام سعی و تلاش خود را برای برقراری امنیت و آرامش انجام می‌دهند و در این رابطه نیز مدیریت سردار «علیرضا مظاهری» و حمایت‌های نماینده ولی فقیه این استان نیز تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها