رئیس پلیس پیشگیری فاتب در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

افزایش ۹ درصدی کشفیات پلیس پیشگیری فاتب در سال ۱۳۹۹

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اجرای طرح‌های رعد، صاعقه و... در سراسر تهران گفت: در سال ۱۳۹۹ با اجرای این طرح‌ها افزایش ۹ درصدی در کشفیات داشتیم.
کد خبر: ۴۵۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۵ - 14April 2021

افزایش ۹ درصدی کشفیات پلیس پیشگیری فاتب در سال ۱۳۹۹/ هوشمندسازی خدمات در دستور کار پلیسسرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به عملکرد پلیس در سال ۱۳۹۹، اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور یکی از اولویت‌های ما اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همکاری با کادر درمان در جهت درمان بیماران کرونایی بود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های رعد، صاعقه و... برای برخورد با سارقین، اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس، مالخران و... گفت: در سال ۱۳۹۹ با اجرای این طرح‌ها افزایش ۹ درصدی در کشفیات داشتیم.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه در تهران شاهد افزایش دو درصدی در حوزه سرقت هستیم، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تهران در این حوزه جزو رتبه‌های آخر در کشور است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص برنامه‌های پلیس در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه پلیس پیشگیری برای سال ۱۴۰۰ هوشمندسازی در حوزه ماموریتی و ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار