رئیس دفتر رئیس جمهور:

رژیم صهیونیستی پشت اتفاقات نطنز/ پیام غنی‌سازی ۶۰ درصد صلح‌آمیز است

واعظی گفت: در ارتباط با غنی‌سازی ۶۰ درصد طبیعی است که پیام فعالیت‌های ما صلح‌آمیز است و همه این اقدامات طی یادداشتی به آژانس صورت می‌گیرد و هدف آن مشخص می‌شود، بنابراین اهداف ما صلح‌آمیز است.
کد خبر: ۴۵۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 14April 2021

پیام غنی‌سازی ۶۰ درصد صلح‌آمیز است/ رژیم صهیونیستی پشت اتفاقات نطنزبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره غنی‌سازی ۶۰ درصد و پیام آن به دنیا اظهار داشت: در ارتباط با غنی‌سازی ۶۰ درصد طبیعی است که پیام فعالیت‌های ما پیامی صلح‌آمیز است و همه این اقدامات طی یادداشتی به آژانس صورت می‌گیرد و هدف آن مشخص می‌شود؛ بنابراین اهداف ما صلح‌آمیز است.

وی بیان داشت: از سوی دیگر هر چه مذاکرات طولانی شود فشار تحریم بیشتر می‌شود و علی‌رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثر ترامپ شکست خورده، اما با حفظ تحریم‌ها نشان می‌دهد همان راه را ادامه می‌دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همچنین ما نشانه‌هایی از اتفاق اخیر در نطنز داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی پشت آن بوده است. تصمیم گرفتیم راجع به زنجیره آی آر ۶ و غنی‌سازی ۶۰ درصد کار‌هایی را انجام دهیم.

وی درباره سفر لاوروف وزیر خارجه روسیه به تهران گفت: همه ابعاد همکاری در این سفر مورد بررسی قرار گرفته است. طبیعی است یکی از موضوعات مورد بحث هم برجام بوده و روس‌ها همواره حمایت خودشان را اعلام کرده‌اند و در این‌سفر هم بر‌ این موضوع تاکید شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها