پدر شهید «حبیب کارگر بیده» آسمانی شد

«قنبر کارگر بیده» پدر شهید «حبیب کارگر بیده» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۵۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 14April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «قنبر کارگر بیده» پدر شهید «حبیب کارگر بیده» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر شهید بزرگوار، عصر امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۷، از روضه رضوان به سمت امامزاده پیر چراغ بیده تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «حبیب کارگر بیده» ۵۲/۶/۲۰ در روستای بیده از توابع شهرستان میبد در خانواده مذهبی و کشاوزر به دنیا آمد.

«حبیب کارگر بیده» دوران ابتدایی را در مدرسه «بهرام گشتاسب» حسن‌آباد گذراند. بعد از آن جهت طی دوره راهنمایی وارد مدرسه راهنمایی ابن سینای مهرجرد شد. سپس جهت ادامه تحصیل رشته معارف را انتخاب و سال اول این رشته را به پایان رساند.

وی جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگر دیگری را انتخاب و برای این منظور به جمع سبزپوشان نیروی انتظامی پیوست و بعد از طی دوره آموزشی در پادگان شهید عامری زاهدان در ناحیه انتظامی استان اصفهان مشغول ادامه خدمت شد، تا این‌که در تاریخ ۷۴/۶/۱۶ ازدواج کرد.

«حبیب کارگر بیده» در سحرگاه روز بیستم ماه مبارک رمضان ۱۴۲۶ مطابق با دوم آبان سال ۱۳۸۴ در مصاف با اهریمنان و اشرار مسلح در منطقه «یک‌باغی» واقع در گردنه «ملااحمد» (محور نائین ـ اصفهان) مورد اصابت تیر مستقیم قرار گرفت و به آرزویش که شهادت در کویر و با لب تشنه بود، رسید؛ این را در وصیت‌نامه‌اش که در سال ۱۳۷۳ نوشته بود، از خدا درخواست کرده بود.

از این شهید والامقام دو فرزند؛ یک پسر به نام «محمد حسن» و یک دختر به نام «فاطمه» باقی مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار