دریادار سیاری:

ارتش همواره آماده دفاع از عزت و کیان کشور است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی به حصن حصین انقلاب اسلامی تبدیل شده و همواره آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی از عزت و کیان کشور دفاع کند.
کد خبر: ۴۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 16April 2021

امیر دریادار سیاری فرا رسیدن روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.

متن اینم پیام بدین شرح است:

همرزم ارجمندم
امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری
فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرارسیدن روز ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به جنابعالی و آحاد همرزمان عزیز در آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با پشتوانه عمیق معنوی و روحیه جهادی و انقلابی و با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در تمامی عرصه‌های مورد نیاز و ضروری کشور با حضور مؤثر خود، نقش بی‌بدیلی ایفا نموده و به حصن حصین واقعی انقلاب اسلامی تبدیل گشته و همواره آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی نماید و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

بی‌تردید گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در کنار روز ارتش توسط فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مهر تأییدی بر مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های این نیروی انقلابی و ولایتمدار است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ه) و شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات و عنایت خاص حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار