«المشاط» سالروز استقلال سوریه را تبریک گفت

رئیس شورای عالی سیاسی یمن سالروز استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 16April 2021

المشاط سالروز استقلال سوریه را به «بشار اسد» تبریک گفتبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، «مهدی المشاط»، رئیس شورای عالی سیاسی یمن با ارسال پیامی به «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه، سالروز استقلال این کشور را تبریک گفت.

در پیام المشاط آمده است:

مایه خرسندی است که زیباترین پیام‌های تبریک را به شما و ملت برادر سوریه، به مناسبت سالروز استقلال کشورتان بدهم و برای شما صمیمانه آرزوی سلامتی و برای مردم سوریه آرزوی پیشرفت و شکوفایی کنم.

در این پیام آمده است: از این فرصت استفاده می‌کنم تا تأکید کنم، رهبری، دولت و مردم یمن در کنار ملت برادر سوریه در مبارزه اش جهت تحکیم ثبات و امنیت در سرتاسر سوریه و خنثی‌سازی تمام توطئه‌ها علیه کشور عزیزتان ایستاده‌اند و از خدا می‌خواهم، این مناسبت در آینده با پیروزی ملت سوریه علیه توطئه‌هایی که علیه آن طراحی می‌شود، همراه گردد.

«عبدالعزیز صالح بن حبتور»، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن نیز در پیامی به همتای سوری‌اش، «عماد خمیس» این مناسبت را تبریک گفت و بر گسترس روابط دمشق - صنعاء تأکید کرد.

در تاریخ ۱۷ آوریل ۱۹۴۶ برابر ۲۵ فروردین ۱۳۲۵ آخرین سرباز فرانسوی از سوریه خارج شد و یک هفته پس از آن سوریه اعلام استقلال کامل کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها