شهید «قربانعلی ‌جان‌بابایی عربی»:

منافقین نمی‌توانند مقاصد شوم خود را در انقلاب اسلامی پیاده کنند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «قربانعلی‌ جان‌بابایی عربی» آمده است: ای منافقین و کوردلان! که با این انقلاب اسلامی و انسان‌ساز مخالفید، مقاصد شوم خود را نمی‌توانید در این انقلاب بیابید و پیاده کنید.
کد خبر: ۴۵۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 17April 2021

من حاضرم فدای مکتب و ایمان خمینی شومبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سالروز شهادت «قربانعلی‌ جان‌بابایی عربی» فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«قربان‌علی ‌جان‌بابایی عربی» فرزند «رمضان‌علی» ۱۹ خرداد ۱۳۴۰ در شهرستان بابلسر به دنیا آمد و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سرپل‌ذهاب به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:‌

ای امت انقلابی ایران! ‌ای وارثان خون‌های شهیدان! قدر این انقلاب را بدانید، این انقلاب انسان ساز که باید در تمام گوشت و پوستمان، چون خون متجلی گردد و تمام ریشه‌های فساد و فحشا را از میان برکنند.

قدر امام را بدانید، امامی که اینچنین در دل امت جای دارد...

هرگز نخواهیم گذارد، که دشمنان بر ما بتازند و ما را خوار و پست کنند، چون رهبر این جبهه خونین حسین بن علی (ع) است.

پدر و مادر عزیز و مهربانم!... باید بدونید که من در راهی قدم گذاشتم که بهترین مردان خدا در این راه خدا شدند. برای من گریه نکنید، چون من این راه را آگاهانه انتخاب کردم.

مقدار پولی که دارم به فقرا و مستضعفین بدهید. ‌ای منافقین و کوردلان! که با این انقلاب اسلامی و انسان ساز مخالفید، مقاصد شوم خود را نمی‌توانید در این انقلاب بیابید و پیاده کنید، جسم من گواه است، سلاح من گواه است، خاک میهنم گواه است. رزمندگان جبهه‌ها گواهند، امام گواه است. خون من گواه است و همه فریاد سر خواهند داد که من حاضرم فدای مکتب خمینی و ایمان خمینی شوم. نه یکبار و نه دوبار بلکه هزاران بار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها