فرمانده مرزبانی هرمزگان:

ارتش ملت ایران را سرمايه اصلی خود می‌داند

فرمانده مرزبانی هرمزگان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 17April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، در آستانه روز ارتش، سرتیپ دوم ستاد «حسین دهکی» فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پیامی روز ارتش را به ملت ایران به خصوص نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهدا و جانبازان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بر خداوند تبارک و تعالی که به ما هستی بخشید و ما را از نعم و رزق و حضور خویش بهره‌مند ساخت و سلام و صلوات به پیشگاه مقدس آخرین ذخیره الهی حضرت بقیةالله حجه ابن الحسن العسکری ارواحنا له الفدا و درود و سلام بر ارتشیان سرافراز ولایت و حامیان ارزش‌ها که در راه تکریم و تعظیم شهدا همواره در تلاش‎اند.

۲۹ فروردین، یادآور حماسه و ایثار غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

بی شک اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان سرافرازی همچون صیاد شیرازی و هزاران شهید، جانباز، آزاده و رزمنده صبور و بزرگمردان آزاده‌ای بوده که غیرتمندانه در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی و در اوج تحریم‌های نظامی با شور انقلابی به دفاع از حریم و کیان میهن اسلامی پرداخته است.

بر اساس فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش آبرومند، پاک و مردمی است و به همین دلیل در چشم مردم ولایتمدار ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان عزیز است.

بدون تردید ارتشی که بر اساس دینداری، اخلاق مداری و کارآیی تشکیل شده و ملت را سرمایه اصلی خود می‌داند قادر است در تمامی عرصه‌های مدیریتی، سازندگی و دفاعی مدافع راستین نظام مبتنی بر ولایت فقیه و حامی مستضعفین عالم باشد.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت، فرارسیدن این روز عزیز را به تمامی فرماندهان محترم و کارکنان شریف وخدوم و پرتلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، توفیقات بیشتر نیرو‌های مسلح، علی‌الخصوص ارتش سرافراز و افتخارآفرین ایران اسلامی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‎الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.

امیدوارم تا در سایه استمرار درخشش خورشید ولایت بر کشورمان، خداوند متعال رزمندگان ارتش سرافراز ما را تا ظهور حکومت عدالت‌گستر مهدی موعود (عج) موفق و پایدار و ایران اسلامی را همواره آباد و آزاد نگاه داشته و قلب‌های آحاد ملت را با یکدیگر پیوندی ناگسستنی بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار