پیام تسلیت فرمانده سپاه آذربایجان غربی در پی شهادت «عثمان حاج‌حسینی»

سردار «شهسواری» در پیامی، شهادت بسیجی پاسدار «عثمان حاج‌حسینی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ - 17April 2021

پیام تسلیت فرمانده سپاه آذربایجان‌غربی درپی ترور بسیجی پاسدار «عثمان حاج‌حسینی»:

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز (شنبه) با صدور پیامی، شهادت بسیجی پاسدار «عثمان حاج‌حسینی» را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ.

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. (آل عمران – 169)

هرگاه دشمن با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش‌برنده انقلاب و  نظام اسلامی برآمده است، وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی  کشور، مانع تعبیر رویای‌های باطل آنان شده است.

به شهادت رسیدن بسیجی پاسدار «عثمان حاج‌حسینی» در مسیر سرکشی به خانواده بار دیگر نشان داد که ایادی و مزدوران منطقه‏ای استکبار به دنبال ماجراجویی‌ و راه‌اندازی‌ اختلافات قومی و متزلزل‌سازی امنیت پایدار و آرامش مثال‌زدنی ایران اسلامی هستند، اما با هوشیاری عشایر منطقه که همیشه همراه با انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود و بصیرت همرزمانش، این توطئه نیز ناکام خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام بزدلانه، با عرض تبریک و تسلیت به خانواده‏ معظم شهید و عموم مردم شهیدپرور استان به‌خصوص عشایر و مرزبانان غیور و شجاع، بر عزم راسخ همرزمان این شهیدان والامقام در ادامه دادن راه این شهید و مجازات مرتکبان این جنایت، تاکید نموده و از خداوند متعال رحمت و غفران برای این شهید والامقام و صبر و شکیبایی برای خانواده محترم وی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار