برای نخستین بار؛

سامانه‌های ضد کروز «ذوالفقار» و «مجید» به نمایش درآمد

همزمان با ۲۹ فروردین جدیدترین تجهیزات نیروی پدافند هوایی ارتش از جمله سامانه‌های موشکی ارتفاع پست «ذوالفقار» و «مجید» از جلوی جایگاه رژه رفتند.
کد خبر: ۴۵۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 18April 2021

نمایش سامانه‌های موشکی «ذوالفقار» و «مجید» با قابلیت انهدام موشک‌های کروزبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، جدیدترین تجهیزات نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقابل جایگاه رژه رفتند.

براساس این گزارش، سامانه موشکی «ذوالفقار» که کاملاً چابک و با قابلیت اتصال به سامانه‌های الکترواپتیک و راداری جهت مقابله با اهداف ارتفاع پست است و همچنین سامانه موشکی «مجید» با قابلیت مقابله با اهداف ارتفاع پست و موشک‌های کروز برای نخستین بار در این مراسم به نمایش درآمده و از جلوی جایگاه رژه رفتند.

همچنین سامانه راداری کاملاً بومی کاشف با قابلیت کشف انواع ریز پرنده‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین  و سامانه موشکی بومی باور ۳۷۳ نماد خودباوری ایرانی و فرزندان غیورو دانشمند ایران زمین، با قابلیت کشف، رهگیری و انهدام انواع اهداف در ارتفاع متوسط، بالا، و قابلیت انهدام موشک‌های کروز و بالستیک و اهداف دور ایستا نیز در این مراسم به نمایش درآمد.

سامانه موشکی برد بلند «تلاش» و سامانه موشکی چابک و کاملاً متحرک «۱۵ خرداد» و موشک‌های بومی صیاد ۳ و ۴ از دیگر تجهیزات ارائه شده در این مراسم است.

تصویر خبر، تزئینی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها