نماینده نداجا در استان مرکزی:

مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا در خلیج فارس عظمت ایران را نشان داد

ناخدا دوم «عباسی» با اشاره به رویارویی ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، گفت: در این رویارویی، ناوشکن سهند و سبلان و ناوچه جوشن در مقابله با استکبار و زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادند و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند.
کد خبر: ۴۵۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ - 18April 2021

ایستادگی ناوشکن های ایرانی در مقابله با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، ناخدا دوم «محمد عباسی» نماینده نداجا در استان مرکزی، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: ۲۹ فروردین علاوه بر این‌که یادآور رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی کشور است و این نقش از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف همواره چشمگیر بوده، تداعی‌کننده رویارویی ناوگان نیروی دریایی ارتش با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس نیز هست.

وی افزود: در این رویارویی، ناوشکن سهند و سبلان و ناوچه جوشن در مقابله با استکبار و زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادند و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و ملت همیشه قهرمان ایران شدند.

نماینده نداجا در استان مرکزی گفت: عملکرد ارتش جمهوری اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته، عملکردی درخشان است و به وضوح نشان می‌دهد که ارتش مرد روزهای سخت است و اعتقاد داریم این نیروی مقتدر برای روزهای سخت و دفاع همه‌جانبه از ایران اسلامی و این آب و خاک، آموزش دیده و آماده به رزم است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح دست در دست یکدیگر و در سایه هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با تمام توان، خواب را از چشمان دشمنان و متجاوزان گرفته‌اند.

عباسی اضافه کرد: استان مرکزی با توجه به اینکه دریا ندارد و از دریا نیز فاصله دارد؛ ولی شهدای عزیز و گران‌قدری تقدیم نیروی دریایی راهبردی ارتش کرده است که نیاز به معرفی برای نسل جوان دارند.

وی گفت: شهدای شاخص نیروی دریایی همچون شهید امیر دریادار «علی زارع نعمتی» فرمانده دوم ناوچه جوشن، شهید امیر دریادار دوم «ابراهیم حرآبادی» افسر عملیات ناوچه جوشن و شهید امیر دریادار دوم تکاور «ابوالفضل عباسی» و شهید ناوسروان تکاور «اسمعیل شعبانی» از شهدای مدافع خرمشهر و شهید «دشتی ساسانی» و شهید «سید محمد حسینی» از پرسنل ناوچه پیکان، از افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان مرکزی هستند که همچون سند عزت و سربلندی در کارنامه پرافتخار نیروی دریایی راهبردی ارتش می‌درخشند.

نماینده نداجا در استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت‌ها و موقعیت نبرد نیروی دریایی در دفاع مقدس و نقش‌آفرینی آن‌ها در دریا، اکثر شهدای نداجا به علت موقعیت نبردشان جاویدالاثر هستند و استان مرکزی در نیروی دریایی ۲۴ شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم به آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی کرده است که یاد و خاطره همه آن‌ها و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام استان مرکزی را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار