سردار «محمدعلی جعفری»:

دفاع مقدس یک گنجینه بسیار پرارزش است

فرمانده قرارگاه اجتماعی و فرهنگی بقیةالله (عج) در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس یزد گفت: دفاع مقدس یک گنجینه بسیار پرارزشی است که ما هنوز نتوانستیم حتی بخش کوچکی از آن را کشف کنیم.
کد خبر: ۴۵۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ - 18April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه اجتماعی و فرهنگی بقیةالله (عج) در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدایی که جان خود را تقدیم اسلام کردند باعث برافراشته شدن پرچم عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در جهان شدند. 

وی ادامه داد: ما خدمت‌گزار شهیدان بودیم و هستیم. رزمنده‌های استان یزد از همان ابتدای جنگ در جبهه‌های مختلف از جمله «سوسنگرد» حضور داشتند.

سردار جعفری افزود: همیشه شاهد حضور فعال نیروهای مردمی یزدی بودیم که یکی از نیروهای فعال، منضبط و موثر در حبهه‌ها بخصوص جبهه سوسنگرد بودند.

وی با اشاره به تشکیل سپاه الغدیر گفت: زمانی که سپاه، تیپ تشکیل داد و تیپ‌های سپاه رو به گسترش رفت، استان یزد یکی از استان‌هایی بود که تیپ تشکیل داد و با پیگیری فرماندهان یزدی و مسئولینی که از یزد بودند تیپ الغدیر یزد تشکیل شد و قبل از آن نیروهای یزدی حضور موثر و تعیین کننده‌ای در گردان‌ها و لشگرها داشتند.

سردار جعفری با اشاره به اخلاص و صداقت رزمنده‌های یزدی اذعان داشت: این اخلاص باعث می‌شد خداوند توفیقات خوبی را در جبهه‌ها و مسئولیت‌هایی که برعهده داشتند عطا کند.

فرمانده قرارگاه اجتماعی و فرهنگی بقیةالله (عج) بیان کرد: دفاع مقدس یک گنجینه بسیار پرارزشی است که ما هنوز نتوانستیم حتی بخش کوچکی از آن را کشف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار