پیام تسلیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی در پی شهادت سردار «حجازی»

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ - 19April 2021

پیام تسلیت اداره‌کل حفظ آثار آذربایجان‌غربی در پی شهادت سردار «حجازی»

به‌ گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را خدمت فرمانده کل قوا، ملت ایران، خانواده این سردار و همرزمان‌ ایشان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت سردار «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم اینجانب و همه دلدادگان و خدمتگزاران به امام، رهبری و انقلاب شد‌.

این سردار عزیز، سال‌ها با پوشیدن لباس مقدس سپاه، برای حفظ امنیت و دفاع از مرزهای کشور در برابر دشمنان متخاصم، همراه با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در جبهه‌های حق علیه باطل از ایران تا سوریه و عراق مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری از خود نشان داد.

او در طول سال‌ها خدمت در سپاه و در مسئولیت‌هایی که برعهده گرفته بود جانانه و مخلصانه به مردم خدمت کرد و در این مدت الگویی از یک مجاهد فی‌ سبیل‌الله از خود به نمایش گذاشت که در نهایت نیز به دلیل عوارض ناشی از مصدومیت‌های شیمیایی به فیض شهادت نائل آمد که فقدانش مایه تاسف و اندوه است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی شهادت این سردار با افتخار، شجاع، مجاهد، انقلابی و سرباز ولایت را به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، خانواده بزرگوار آن مرحوم، فرماندهان سپاه و همرزمانش در بسیج، سپاه قدس و جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار