در پیامی؛

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در پیامی درگذشت سردار محمد حجازی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ - 19April 2021

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس شهادت سردار حجازی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سردار رشید اسلام محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿سوره احزاب آیه ۲۳﴾
از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آن‌ها در [همین]انتظارند و [هرگز عقیده خود را]تبدیل نکردند.

خبر عروج سردار رشید سپاه اسلام شهید والامقام سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم اینجانب و همه دوستداران و دلدادگان به انقلاب اسلامی گردید.

آن مجاهد بصیر، انقلابی و جهادی که عمری را در راه اعتلای انقلاب اسلامی، چه عرصه دفاعی در ه‍شت سال دفاع مقدس، چه در عرصه‌های فرماندهی و مدیریتی و تربیت جوانان مومن انقلابی و چه در عرصه زوال و نابودی صهیونیسم جهانی در جبهه‌های مقاومت، که به فرموده فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی: عمری سرا پا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و نیرویی که یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بوده، خدمات شایان ذکر و قابل توجهی انجام داده است.

این فرمانده عزیز، مخلص، انقلابی و جهادی که یار و یاور و انیس و مونس خوبی برای شهید عزیز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، و ادامه دهنده خوبی برای راه آن شهید والامقام شناخته میشد، بعد از شهادت آن شهید عزیز به خوبی مسیر ایشان را دنبال و ادامه داده است.

اینجانب شهادت آن عزیز دلداده به ایثار و شهادت که عمری را در راه رسیدن به آن مقام والا تلاش نمود را، به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنافداه، نائب برحقش مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای مدظله العالی، همه دلدادگان به مسیر ایثار، مقاومت و شهادت، فرماندهان و همرزمانشان، دوستداران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران شهیدش برای ایشان و صبر برای بازماندگانشان مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار