رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

کار در حوزه رسانه نیازمند فعالیت شبانه‌روزی است

حجت‌الاسلام قمی گفت: کار در حوزه رسانه فعالیت شبانه‌روزی می‌خواهد و ما می‌توانیم به‌ عنوان یک دستگاه تبلیغی در کشور محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیم و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد.
کد خبر: ۴۵۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ - 21April 2021

محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا صیادی به عنوان مشاور عالی خبر و اطلاع‌رسانی و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

حجت‌الاسلام قمی در این مراسم، اظهار داشت: در حال حاضر کشور در یک محاصره تبلیغی قرار دارد و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد و زمينه شکست اين محاصره را فراهم سازد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در عصر حاضر گفت: کار در حوزه رسانه فعالیت شبانه‌روزی می‌خواهد و ما می‌توانیم به‌ عنوان یک دستگاه تبلیغی در کشور محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیم و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد.

در ادامه این مراسم، احمد مداحی مدیر مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدا همراه با نگاه ویژه حجت‌الاسلام‌ قمی، در راستای وظایف محول شده، توسعه و ارتقا یافت و امیدواریم با حضور مدیر جدید روابط عمومی، پیشرفت رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی سرعت بیشتری بگیرد.

رضا صیادی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر اینکه با حضور نیروهای پرتلاش و باانگیزه می‌توان کارها را بهتر پیش برد تصریح کرد: وظایف سنگینی به دوش روابط عمومی نهاده شده است و با نگاه کارمندی نمی‌توان به اهداف عالی در این حوزه دست‌یافت. همچنین باید به این نکته توجه ویژه داشت که ما بیش از آنکه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم، باید روابط عمومی «گفتمان سازمان تبلیغات اسلامی» باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که فصل تازه‌ای را در این واحد آغاز کنیم و برای تحقق این مهم، از ابزارهای نوین و کارآمد رسانه‌ای بهره خواهیم برد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام‌ قمی از زحمات امین اشرفی مدیر سابق روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر و حکم انتصاب مشاور عالی خبر و امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را به رضا صیادی تقدیم کرد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار