فرمانده سپاه امام صادق بوشهر:

تأسیس سپاه از بارزترین نمادهای تجلی اراده انقلابی ملت ایران است

سردار «رزمجو» گفت: تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل از بارزترین نماد‌های تجلی اراده انقلابی ملت ایران در عرصه دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های گران‌سنگ آن است.
کد خبر: ۴۵۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ - 21April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو»  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز (چهارشنبه) در پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل از بارزترین نمادهای تجلی اراده انقلابی ملت ایران در عرصه دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای گرانسنگ آن است.

وی گفت: سپاه پاسداران نماد خودباوری، اقتدار، شکست ‌ناپذیری، ولایتمداری و پیش‌برندگی نظام اسلامی در تمام زمینه‌ها است.

رزمجو بیان کرد: این نهاد عزیز که در کوران حوادث و اتفاق‌های اوایل انقلاب اسلامی و با حضور عده‌ای از جوانان پاک‌باخته انقلابی در راستای انجام اقدام‌های ضربتی علیه گروهک‌ها و جریان‌های مسلح ضد انقلاب شکل گرفت امروز و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از زندگی پربار خود، به اوج بلوغ و بالندگی رسیده است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به برکت خون‌های پاک شهدای گلگون کفن و تجربه‌های گرانسنگ و دامنه‌دار خود در عرصه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره دشمنان اسلام و ایران به خصوص استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل انداخته و نه تنها تمام طراحی‌ها و توطئه‌های آنان را بی اثر کرده بلکه به نقطه قوت ایران اسلامی در مسیر تداوم بالندگی‌ها و شکوفایی‌ها نیز تبدیل شده است.

رزمجو ادامه داد: امید می‌رود سبزپوشان این سرزمین در سایه پاسداشت خون‌های پاک و مقدس شهدای پاسدار و عمل به منویات و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، رزمندگان شایسته‌ای در راه مجاهدت برای تحقق هدف‌ها و آرمان‌های عالیه این نهاد عزتمند انقلابی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار