پیام سردار «یوسفی» به مناسبت سالروز تاسیس سپاه؛

سپاه پاسداران فرزند خلف و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 22April 2021

سپاه پاسداران، فرزند خلف و مقتدر جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی 2 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر فرماندهی کل قوا، خانواده معظم شهدا و فرماندهان سبز پوش سپاه اسلام در استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

سپاه پاسداران فرزند خلف و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است. فرزندی برآمده و تولد یافته از ذات مقدس نظام اسلامی که برای آب و خاکش و برای آرمان‌ها و اعتقاداتش و برای ولایت و رهبری‌اش و برای اقتدار و امنیت مردمش حاضر است جان و خون و وجودش را فدا کند.

سپاه دیگر یک نهاد نظامی نیست، سپاه پاسداران بعد از قد کشیدن و ریشه زدن و تنومند شدن الان به یک نهاد و مکتب بزرگ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تبدیل شده است. نهادی که قدرت و صلابت و نبوغ و اخلاص آن در قالب سپاه قدس بنیانگذار جبهه ای بین المللی شده است.

سپاه پاسداران به واسطه قدرت و صلابتی که دارد به خار چشم استکبار جهانی، دشمنان نظام و به سنگ صبور و کوه عزت و اقتدار مردم ایران تبدیل شده است.

دنیا شاهد است که هر کجای خاک مقدس میهن اسلامی‌مان بحران و مشکل و چالشی باشد در اولین صف خدمت کسی نیست جز پاسدار نسل سوم سپاهی که هر چه بیشتر رشد می‌کند بالنده تر و پخته تر از قبل عمل می کند.

سپاه با تبعیت و فرمانبرداری از اوامر ولایت مطلقه فقیه در کنار مردم و دوستان نظام و انقلاب سنگ صبور و همراه و در برابر دشمنان و بدخواهان کشور همچون شمشیری آتشین و گداخته عمل می‌کند و هرگز از مرگ و شهادت و ایثار و جانفشانی ابایی ندارد.

اینجانب این مناسبت ارزشی و تاریخی و ماندگار را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و سبزپوشان سپاه اسلام تبریک می‌گویم و امیدوارم که خداوند منان هر روز بیش از پیش بر عزت و افتخار و عظمت این نهاد مقدس بیفزاید به گونه‌ای که شاهد باشیم پیراهن سبز سپاه به عنوان نماد عزت و صلح و عدالت و اقتدار اسلام بر تن همه آزادی‌خواهان جهان خوش بدرخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها