رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش:

شهید «قرنی» نقش اساسی در جلوگیری از انحلال ارتش ایفا کرد

حجت‌الاسلام «روشندل» گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) در مقابل شعار انحلال ارتش ایستادند و سپهبد شهید قرنی در اثبات توانمندی ارتش نقش اساسی ایفا کرد.
کد خبر: ۴۵۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 22April 2021

شهید «قرنی» نقش اساسی در جلوگیری از انحلال ارتش ایفا کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش امروز در آیین عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهید قرنی که در آستانه سالروز شهادت این شهید والامقام در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظها داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای از گروهک‌های ضدانقلاب و وابسته به استکبار جهانی زمزمه انحلال ارتش را مطرح می‌کردند.

وی با اشاره به پیام حضرت امام خمینی (ره) در مخالفت با انحلال ارتش مبنی بر اینکه بدنه ارتش از خود امت اسلامی است و باید حفظ شود، عنوان کرد: سپهبد شهید محمدولی قرنی از کسانی بود که در اطاعت از امر حضرت امام (ره) در برابر توطئه انحلال ارتش به شدت مقاومت کرد و در این زمینه نقش اساسی ایفا نمود.

حجت‌الاسلام روشندل ادامه داد: شهید قرنی برای مقابله با غائله کردستان طوری برنامه ریزی و مدیریت کرد تا این قطعه عزیز کشورمان از دست گروهک‌هایی که با شعار فریبنده انحلال ارتش جلو آمده بودند، رهایی یابد.

وی افزود: گروهک ضاله فرقان نقش آفرینی‌های موثر شهید قرنی را تاب نیاورد و این فرمانده مطیع امر ولایت را به شهادت رساند و بدین سان نام پرافتخارش به عنوان نخستین شهید ترور و نخستین سپهبد شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثبت شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: جا دارد از شهدای بزرگوار، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی که به دست منافقین و استکبار جهانی به شهادت رسیدند، نیز یاد کنیم، زیرا این فرماندهان والامقام جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر گزندی محافظت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها