شهردار خارگ:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی خدمات‌رسانی در بحران‌های کشور است

«صفایی» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی خدمات‌رسانی به مردم ایران در بحران‌های کشور است.
کد خبر: ۴۵۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ - 22April 2021

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمات رسانی در بحران های کشور است/// خبر عکس ندارد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالحمید صفایی» شهردار خارک با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری امام خمینی(ره)است، نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار خویش قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه خود ساخته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمات رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه ها و بحران های کشور است، در سال گذشته که بحران های متفاوتی به ویژه کرونا سراسر کشور را درگیر خود کرده بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور به موقع و موثر خود در مناطق بحران زده آسیب ها را به حداقل رساند و توانست بسیاری از مردم ایران عزیز را از گرفتاری نجات دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدرخصوصا سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه‌ساز به ویژه فرماندهان، پرسنل، سربازان و بسیجیان جان برکف ایران اسلامی به ویژه در استان بوشهر و جزیره مقاوم خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون این نیروی مردمی را با اتکال به خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار