فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌­الائمه (ع):

امنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدت مرزبانان است

امیر سرتیپ دوم «مستشاری» گفت: امنيت هر کشور از مرزهای آن شروع می‌شود و مرزهای ايران اسلامی با وجود مرزبانان پرصلابت از امنيت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۴۵۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ - 22April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دهه ارتش جمهوری اسلامی سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با امیر سرتیپ دوم «محمدحسین مستشاری» فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌­الائمه (ع) ديدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع با گرامی داشت ياد و خاطره شهدای ارتش در دوران پرافتخار دفاع مقدس بر تعامل مرزبانی با ارتش تأکيد کرد و اظهار داشت: به لطف هدايت‌های داهيانه رهبر معظم انقلاب و تعامل و اتحاد نيروهای مقتدر مسلح، امنيت پايدار در کشور برقرار است

وی افزود: با توجه به تهديدات پيرامونی مرزهای ايران اسلامی، کشور از امنيت توسعه يافته برخوردار بوده و جزو کشورهای امن در جهان است.

امير مستشاری نيز در اين ديدار با اظهار خرسندی از ديدار با فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، گفت: امنيت هر کشور از مرزهای آن شروع می‌شود که به لطف خداوند منان مرزهای ايران اسلامی با وجود با صلابت مرزبانان از امنيت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌­الائمه (ع) در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای مرزبانی استان خراسان رضوی در حادثه اسلام قلعه ابراز داشت: حضور به موقع فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در دقایق ابتدایی در میدان و مانیتورینگ لحظه‌ای وضعیت در گمرک و تصمیمات شایسته نقش تعیین کننده‌ای در مدیریت صحیح این حادثه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار