حجت الاسلام بامری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار گفت: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه و رشادت‌های بی‌شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۴۵۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ - 23April 2021

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه بر هیچکس پوشیده نیستحجت الاسلام «ابراهیم بامری» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: نهاد مقدس سپاه به‌عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با داشتن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی و حفظ روحیه انقلابی توانسته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار ادامه داد: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه و رشادت‌های بی‌شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام بامری بیان کرد: نقش سپاه از ابتدای انقلاب تا کنون در تامین امنیت، دفاع و حراست از میهن اسلامی و در عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی نقشی بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: امروزه حضور سپاه در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و سلامت چشمگیر است و از عومل مهم توسعه و پیشرفت کشورمان محسوب می‌شود.

حجت الاسلام بامری در پایان افزود: امیدواریم این نیروی مردمی در سایه اتکا به قدرت الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحق ایشان، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) عزیز، بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های نظام و انقلاب موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار