رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد؛

برنامه‌ریزی بسیج برای حل مشکل حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان

سردار سلیمانی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای محرومیت‌زدایی داریم، گفت: سپاه و بسیج به کمک مسولان استانی و وزارتخانه‌های کشور در پی حل مشکل حاشیه‌نشینی در این استان هستند.
کد خبر: ۴۵۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ - 24April 2021

برنامه‌های خوبی برای حل مشکل حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: عملکرد سپاه و بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی در استان سیستان و بلوچستان یک عملکرد بسیار بلند و مفصلی است که مردم از این عملکرد اطلاع دارند و در اقصی نقاط کشور از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ما از این اقدامات و عملکرد رضایت نداریم، افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که باید به مناطق محروم به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان توجه بیشتری شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی برای محرومیت‌زدایی به ویژه در مناطق حاشیه شهر‌ها و محلات داریم و در این راستا، ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد و مستضعفان حاشیه شهر‌های استان را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: پروژه مرادآباد با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به مسکن نیازمندان در شهرستان چابهار آغاز شده است و امیدواریم با توافق دولت بتوانیم در سایر مناطق استان پروژه‌ها را آغاز کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در زمینه سازندگی در استان نیز بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان و بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفین برنامه‌هایی در زمینه اشتغال، کار آفرینی، برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کنند که ان‌شاءالله همه رده‌های انقلاب اسلامی در سپاه اعم از قرارگاه قدس نیروی زمینی و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و سازمان بسیج تلاش خود را جهت کاهش مشکلات مردم مضاعف خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی یکی از راهبردی‌ترین سرزمین‌های جهان است، به همین جهت در مسائل بین‌المللی و مسائل منطقه‌ای تاثیرگذار است، ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان و سواحل مکران یکی از اصلی‌ترین سرزمین‌های این منطقه راهبردی به واسطه حضور در شاهراه بین‌المللی و دریای عمان است که ۶۰ درصد از منابع انرژی جهان از منطقه پیرامونی خلیج فارس تامین می‌شود.

سردار سلیمانی افزود: این استان یک منطقه بسیار راهبردی به جهت دسترسی به عمق منطقه آسیا از سوی بیگانگان است که به این منطقه چشم طمع داشته و دارند و البته تاثیر راهبردی در جهان اسلام و در سطح بین‌المللی دارد.

وی بیان کرد: کاری را که آغاز کرده‌ایم با همکاری دولت و وزارت مسکن و شهرسازی است و کار‌های گسترده بسیاری در امر تامین زیرساخت‌های استان انجام و کار‌های بسیاری در دستور کار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج به کمک مسولان استانی و وزارتخانه‌های کشور آمده‌اند که مشکل حاشیه‌نشینی در این استان حل شود و مذاکرات و گفت‌وگو‌های ما مبنی بر این است که با پای کار آوردن تمام ظرفیت‌ها بتوانیم این مشکل را حل کنیم و در خدمت مردم به‌ویژه مردم حاشیه‌نشین باشیم.

سردار سلیمانی یادآور شد: پروژه ساخت مسکن که از نیمه اسفند سال گذشته آغاز شده، پیشرفت خوبی داشته است؛ ما این کار را تقویت می‌کنیم تا سرعت انجام پروژه افزایش یابد و بتوانیم در موعد زمانی کمتر از یک سال کار را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار