شهید «کاظم رزقی»:

ضربه به انقلاب اسلامی ضربه به مستضعفان جهان است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «کاظم رزقی» آمده است: ضربه به انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها ضربه به ایران، بلکه ضربه به کلیه مسلمانان مستضعف جهان است.
کد خبر: ۴۵۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۸ - 29April 2021

ضربت به انقلاب اسلامی ضربت به کلیه مسلمانان مستضعف جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «کاظم رزقی» فرزند «حسن‌جان» بیستم مهر ۱۳۴۲ در بابلسر به دنیا آمد و در پنجم اردیبهشت ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه این شهید را در ادامه می خوانید.

وصیت‌نامه شهید:

اینان که شکست خود را لمس نمودند، با این رفتار غیرانسانی می‌خواهند، انتقام بگیرند و خیال می‌کنند که به شهادت رساندن سربازان اسلام می‌تواند ملت را از تصمیم قاطع خود بازدارد. در صورتی که این خون‌ها ملت را مصممم‌تر و درخت انقلاب را بارورتر خواهد نمود، همان گونه که خون سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) نهضت مقدس اسلام را ثابت و پاپرجا نمود. ملتی که با اعتماد به خدای بزرگ و برای احیاء اسلام به پاخواسته با این تلاش‌های مذبوحانه عقب گرد نمی‌کنند.

راستی چه کسانی مسئول این قبیل جنایت‌ها و توطئه‌ها هستند؟ آیا گروه‌های قارچ گونه‌ای که هر روز، چون عروسک‌های خیمه شب بازی بر صحنه ایران ظاهر می‌شوند، مسئولند و یا دست‌های مرموز دیگری در کار است که مجری سیاست‌های استعماری غرب و شرق می‌باشند و به دست همان گروه‌های قارچ‌گونه توطئه‌های جهنمی خود را پیاده می‌سازند؟ بسیار ابلهانه است که ردپای امپریالیزم آمریکا و مزدوران سیا و صهیونیسم را که امروز در جمهوری اسلامی ایران در جناح‌های چپ‌نما و مارکسیست‌های آمریکایی باهم آمیخته‌اند، گم کنیم. جهان‌خواران و مزدوران و اربابان استعمارگر آنان باید بدانند که ملت شهیدپرور ایران با رشد سیاسی خود دیگر فریب نمی‌خورند و به انقلاب خود ادامه می‌دهند تا ریشه‌های استعمارگر را به کلی از بیخ برکنند.

انقلاب اسلامی همانطوری که رهبر انقلاب حضرت امام خمینی فرمودند به فریاد افراد خاصی وابسته نیست، بلکه متکی به توده‌های میلیونی زن و مرد است که با ایمان، جهاد، محرومیت، خون و شهادت و زندان و شکنجه و استقامت خود بزرگترین انقلاب اسلامی را در تاریخ جهان به پیروزی رساندند. ضربه به انقلاب اسلامی در ایران تنها ضربه به ایران و انقلاب و اسلام نیست، بلکه ضربت به کلیه مسلمانان مستضعف جهان است. پس برادران و خواهران گرامی فریب این گروه‌های قارچ‌گونه که وابسته به شرق و غرب هستند را نخورید.

تنها چیزی که از شما برادران و خواهران عزیز می‌خواهم این است که امام را یاری کنید و هرگز امام را تنها نگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها