فرمانده کل سپاه:

سردار حجازی فرمانده‌ای متفکر و مدبر بود

فرمانده کل سپاه گفت: سردار شهید سید محمد حجازی را به تفکر و اندیشه و در عین حال به مجاهدت و در میدان بودن می‌شناختیم.
کد خبر: ۴۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ - 25April 2021

سردار حجازی از فرماندهان متفکر و اهل تدبیر بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سردار حجازی با بیان اینکه این شهید عزیز مثل سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان شهید، مرد میدان عمل و مجاهدت بود، اظهار داشت: سردار حجازی در ۴۳ سال بعد از انقلاب مستمر در هر جبهه‌ای که نیاز بود، اعم از دفاع مقدس حضور یافت و در بنیان‌گذاری نیروی مقاومت بسیج در بعد از دفاع مقدس، ۱۰ سال زحمت کشید.

وی ادامه داد: نسلی که امروز به عنوان بسیج می‌شناسیم، محصول مجاهدت‌های سردار حجازی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سردار شهید حجازی را به تفکر و اندیشه و در عین حال به مجاهدت و در میدان بودن می‌شناختیم، افزود: سردار حجازی موقعیت‌های مختلفی را تا جانشینی فرماندهی کل سپاه تجربه کرد و سپس به لبنان رفت و در کنار سیدحسن نصرالله برای تقویت حزب‌الله لبنان تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای انجام داد.

وی گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی، این سردار دلاور در کنار سردار قاآنی، خلأ وجود سردار سلیمانی را به زیبایی پر کرد و توانست انسجام، اطمینان و اعتماد را در جبهه مقاومت اسلامی در کل منطقه ایجاد کند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: سردار حجازی یک فرمانده رشید و کامل و به اخلاق حسنه معروف بود و در تقوا سرآمد و اهل تواضع بود و مقام برای او معنایی نداشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها