فرمانده ناجا:

70 درصد از کسبه محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند/ هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم

سردار اشتری گفت: هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم و همه فرماندهان و کارکنان پلیس در سراسر کشور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند.
کد خبر: ۴۵۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 26April 2021

70 درصد از کسبه محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند/ هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا با حضور در استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این سفر برای بازدید از عملکرد همکاران و همچنین مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان بوده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی دارد، افزود: این وضعیت مطلوب به واسطه همدلی و همکاری مردم، مسئولان استان و نیروهای امنیتی و انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه استان بوشهر با کشورهای همسایه هم‌مرز است، افزود: تا به امروز هم در مرز خشکی و هم در دریا وضعیت امنیتی خوبی را شاهد هستیم و هیچ گونه مشکلی در این استان نداریم.

سردار اشتری در خصوص جرایم موجود، عنوان کرد: با همتی که کارکنان پلیس استان داشته‌اند وضعیت وقوع جرایم نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده و در بحث پیشگیری نیز خوب عمل شده و در کشف وقوع جرایم نیز همکارانم اقدامات خوبی انجام داده اند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور در خصوص انتخابات پیش رو، گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد و با حضور به موقع همکاران و کمکی که ما از بسیج خواهیم گرفت، امیدواریم که انتخاباتی کاملا امن و پرشور را شاهد باشیم و هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم، همه فرماندهان و کارکنان پلیس در سراسر کشور آمادکی کامل برگزاری انتخابات دارند.

فرمانده ناجا درخصوص حضور ماموران انتظامی و اقدامات انجام شده توسط پلیس از زمان شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: طی این ایام در دو هزار نقطه شامل محورهای درون شهری و بیرون از شهرها همکارانمان حضور داشتند و با کنترل ترددها اعمال قانون صورت می گرفت.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: آمار سفرها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده، به طوری که نسبت به ایام نوروز سال 1398 یک درصد کاهش داشتیم ولی نسبت به سال 1399 شاهد افزایش سفرها بودیم.

وی با اشاره به اینکه کماکان بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همکاران ما در صحنه حضور دارند و برای فاصله گذاری اجتماعی و ترددها در حال انجام وظیفه هستند، عنوان کرد: همکاران پلیس در کنار مردم عزیزمان قرار دارند و توصیه های لازم را انجام می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از اصناف و کسبه تاکید کرد: حدود 70 درصد بازاریان و مردم مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها