نماینده ولی فقیه در مازندران:

کمک‌های مومنانه نمونه رأفت و سخاوت «حسنی» است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» با بیان اینکه ماه رمضان، ماه برکت، رحمت و معفرت است، کمک‌های مومنانه را از نمونه رأفت، برکت، آمرزش گناهان و سخاوت حسنی دانست.
کد خبر: ۴۵۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 28April 2021

کمک‌های مومنانه نمونه رأفت و سخاوت «حسنی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین رزمایش کمک مومنانه در روستای «کرسام» منطقه چهاردانگه با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید «هادی نجفی» اظهار داشت: نمونه‌ها و نشانه‌های سخاوت حسنی در این ایام و هفته احسان و نیکوکاری در جای جای مازندران ولایی و ایران اهل بیتی و چهاردانگه متدین و شهیدپرور به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در این مرحله افزود: پیش از این هم خیرین، مردم و اهالی چندین مرتبه از این قدم‌ها برداشتند و امروز مرحله جدیدی از آن است.

محمدی لائینی با بیان اینکه هر جامعه باید به امام خود شباهت داشته باشد و از علم، حلم، صبر، رافت، رحمت و شجاعت حسنی پیروی کنیم، افزود: مردم نیز باید از این خصوصیات بهره‌مند باشند و به ضعفا ترحم داشته باشند که اصل این است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ماه رمضان، ماه برکت، رحمت و معفرت است، کمک‌های مومنانه را از نمونه رافت، برکت و آمرزش گناهان دانست و تصریح کرد: دین، امام، ماه رمضان و خدای کریم ما را به گذشت، خیر، انفاق و احسان دعوت کرده‌اند و باید در جهت سعادتمندی انسان، خدمت، خیر رسانی و نفع مردم گام برداریم.

محمدی لائینی گفت: در این منطقه با وجود اینکه سرشار از حماسه، عشق به اهل بیت، فرهنگ، دیانت و فرهیختگی بوده و دارای استعداد‌های طبیعی موجود است، اما لایه محرومیت و نیازمندی‌ها را در مردم کم‌برخوردار و محروم شاهد هستیم.

وی متذکر شد: این کمک‌ها باید با برنامه درست از جانب نظام و حاکمیت برای پیشرفت و رشد عمرانی، اقتصادی و فرهنگی برنامه ریزی شود و نباید فقیر و نیازمند داشته باشیم و نظام اقتصاد به بک نقطه رفاه برسد که مردم در حد کفاف و عفاف باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار