یادداشت/ مهدی واحدیان اردکانی

در تحقق شعار سال، کارگران نقشی انکار ناپذیری دارند

در راستای تحقق شعار سال، «پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» کارگران نقش مهم و عمده‌ای بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۵۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ - 29April 2021

در تحقق شعار امسال، کارگران نقش اصلی، کلیدی و انکار ناپذیری دارندگروه استان‌های دفاع‌پرس- مهدی واحدیان اردکانی؛ نگاه دین به کارگر و جایگاه آن فوق العاده خاص است و از همین بابت است که پیامبر بر دستان کارگر بوسه می‌زند.

اگر زحمات شبانه روزی کارگران نبود معلوم نبود که چه بیماری‌هایی به سراغ ما می‌آمد، کارگران زحمات و سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند تا نان حلال بر سر سفره خود و خانواده شأن ببرند و خداوند و پیامبرش نیز دستان زحمت کش را دوست دارند.

در راستای تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده، کارگران نقش مهم و عمده‌ای را بر عهده دارند به همین دلیل برای تحقق این شعار کارها را به نحو مطلوب انجام داد. برخلاف غربی‌ها که به کارگران نگاهی سیاسی دارند، اسلام نگاهی خاص به کارگران دارد و آنان را گرامی می‌دارد، چرا که کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند.

این قشر با همکاری کارفرمایان در خط مقدم تحقق شعار انتخابی سال ۱۴۰۰ و نیز پیگیری منویات مقام معظم رهبری در عرصه رونق تولید و نیز اشتغال پایدار حضور فعال دارند. اگر تولید و اشتغال با مانع‌زدایی و حل مشکلات واحدهای کارگری رفع شود جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان علیه نظام به کلی خنثی می‌شود.

نقشه راه تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باید در سال‌جاری بر مدار توصیه‌های مقام معظم رهبری و برای کمک به تولید بیشتر و حل مشکل بیکاری و خدمت به جامعه باشد و در این ارتباط بسیج همواره پیشگام است. فرهنگ‌سازی برای کار و فعالیت های تولیدی و اقتصادی در کشور باید از سوی رسانه‌های گروهی و فعالیت در فضای مجازی صورت گیرد و هرچند در این زمینه از سوی بسیج کارگران اقداماتی صورت گرفته است ولی به خاطر اهمیت موضوع کافی نیست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری فرمودند و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود. معظم‌له تاکید کردند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار