«هو» شدن نتانیاهو هنگام حضور در صحنه حادثه مرگبار در فلسطین اشغالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز صبح هنگام بازدید از صحنه حادثه رخ داده در شمال فلسطین اشغالی که دستکم ۴۴ کشته و ده‌ها مجروح برجای گذاشت، «هو» شد و به سمتش بطری پرتاب کردند.
کد خبر: ۴۵۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ - 30April 2021

«هو» شدن نتانیاهو هنگام حضور در صحنه حادثه مرگبار در فلسطین اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) هنگام بازدید از محل حادثه مرگبار بامداد جمعه که دستکم ۴۴ کشته و ده‌ها مجروح به جای گذاشت، از سوی افراد حاضر در آنجا هو شد و به سمتش بطری پرتاب کردند.

به گزارش وبگاه صهیونیستی «وای نت نیوز»، این حادثه در شمال فلسطین اشغالی در پی ازدحام ایجاد شده در جریان یک مراسم مذهبی رخ داد. نتانیاهو روز یکشنبه را عزای عمومی اعلام کرد و آن را یکی از بدترین فجایع اسرائیل خواند.

طبق گزارش‌ها، چگونگی وقوع این حادثه در این مراسم که با شرکت حدود ۱۰۰ هزار نفر برگزار شده بود، روشن نیست و پلیس در حال تحقیق است.

برخی منابع محلی ابتدا ریزش سکوی حاضران را دلیل این حادثه عنوان کردند، اما مقام‌های صهیونیستی دلیل آن را «ازدحام بیش از حد جمعیت» اعلام کردند.

رسانه‌های محلی به نقل از منابع پلیس گزارش دادند ازدحام بعد از آن شروع شد که برخی از حاضران روی پله‌ها سر خوردند و باعث افتادن ده‌ها نفر دیگر شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها