مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تنگستان:

شهید مطهری تأثیر گسترده‌ای در پیدایش انقلاب اسلام داشت

حجت‌الاسلام «مهدوی‌منش» با بیان اینکه شهید مطهری تأثیر گسترده‌ای در پیدایش انقلاب اسلام داشت، گفت: از آنچه از مرور خاطرات آن شهید و همرزمان او به دست می‌آید می‌توان به عمق تأثیر وی بر وقوع انقلاب اسلامی پی برد.
کد خبر: ۴۵۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ - 30April 2021

شهید مطهری تأثیر گسترده ای در پیدایش انقلاب اسلام داشتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمد مهدوی‌منش» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تنگستان، در برنامه نشست بصیرتی که در حوزه روح الله این شهرستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت روز معلم برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری تأثیر گسترده‌ای در پیدایش انقلاب اسلام داشت.

وی گفت: از آنچه از مرور خاطرات آن شهید و همرزمان او به دست می‌آید می‌توان به عمق تأثیر وی بر وقوع انقلاب اسلامی پی برد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌منش تصریح کرد: استاد مطهری در جریان انقلاب از تفکرات و ایده‌ها و دستورات حضرت امام خمینی «ره» تبعیت می‌کردند و همواره در پی اجرای فرامین حضرت امام در مورد نهضت بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تنگستان به انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهر وروستا اشاره کرد و حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه وتشویق بسیجیان به حضور آحادمردم درصحنه انتخابات و انتخاب اصلح برای مدیریت کشور و شهر و روستا‌ها باعث ایجاد ثبات، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل نفوذ و سیطره دشمنان قسم خورده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها