عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

برای رونق تولید و رفع موانع از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد

«رضایی» با اعلام آمادگی برای کمک به رفع مشکلات فعالان حوزه‌های اقتصادی استان بوشهر گفت: برای رونق تولید و کمک به رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۵۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲ - 02May 2021

برای رونق تولید و رفع موانع از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: کشاورزان استان بوشهر با مشکلات زیادی چه در زمینه آبیاری و چه در زمینه تأمین نیازها و گرفتن تسهیلات و فروش محصول روبرو هستند.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات کشاورزان و تأمین نیازهای آنها شد و افزود: حل مسئله آب کشاورزی باید به صورت ریشه‌ای انجام شود تا هر سال شاهد تکرار مشکلات کشاورزان دشتستان نباشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تولید خرما از مهمترین ظرفیت‌های کشاورزی استان بوشهر است ولی کشاورزان در این عرصه به خوبی مورد حمایت قرار نگرفته‌اند.

وی اضافه کرد: در شهرستان دشتستان هر کیلوگرم خرما از نخلداران بین پنج تا هفت هزار تومان خریداری شده است ولی در برخی نقاط کشور این روزها شاهد فروش خرما به قیمت ۷۰ هزار تومان هستیم و کمترین سود نصیب کشاورز می‌شود و این اجحاف در حق آنها است.

رضایی بر لزوم تشکیل نشست‌های تخصصی برای طرح مسائل و مشکلات خرما تاکید کرد و ادامه داد: حل مشکلات فعالان اقتصادی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تا مشکلات این حوزه به حداقل برسد.

وی در ادامه با اعلام آمادگی برای کمک به رفع مشکلات فعالان حوزه‌های اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: برای رونق تولید و کمک به رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: صادر کنندگان و تولید کنندگان که هر کدام مشکل دارند می‌توانند از ظرفیت نمایندگان برای رفع موانع استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نظام بانکی در خدمت تولید نیست و دائم مردم، تولید کنندگان و کارآفرینان متضرر می‌شوند ادامه داد: یکی از چالش‌ها در بخش کسب‌وکار، بانک‌ها محسوب می‌شوند و در این راستا عملکرد بانک‌ها مورد رضایت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها